• Check! Al een nieuwe bloeddrukmeter? Bekijk de aanbiedingen van Omron bloeddrukmeters!

  • Check! Uw gezondheid onder controle

  • Check! Dé Omron specialist

Daarom kopen bij CheckFit

  • Gratis telefonisch advies
  • OMRON speciaalzaak
  • Nederlandse modellen!
  • minimaal twee jaar garantie

Betaalmethodes

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.

Het is mogelijk om te betalen met:
IDEAL (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
Achteraf betalen (alleen voor Nederlandse klanten)
Mastercard
VISA
MisterCash
Sofortbanking
PayPal
Bankoverboeking


Hoe lang duurt het voor jullie mijn betaling ontvangen en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bij betaling met iDEAL, creditcard, PayPal of achteraf betalen ontvangen wij de betaling direct. We versturen je bestelling nog dezelfde werkdag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn. 

Voor PayPal vragen wij €1,50 bijdrage in de kosten die in werkelijkheid een veelvoud zijn. Dit doen wij om dezelfde service en lage productprijzen ook in de toekomst te kunnen blijven waarborgen.

Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking, dan versturen wij uw bestelling nadat u het factuurbedrag heeft overgemaakt op het bankrekeningnummer van onze payserviceprovider Mollie. De verwerkingstijd na de betaling duurt doorgaans 1 tot 2 werkdagen.

Bij betaling achteraf wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd indien de producten op voorraad zijn. De betaling van de factuur wordt uitbesteed aan organisatie Billink. Zij geven u een betaaltermijn van 14 dagen. Na enkele dagen na deze termijn volgt een eerste herinnering en heeft u opnieuw 14 dagen de tijd om te betalen. Bij in gebreke blijven van consument is Billink genoodzaakt een incassotraject te starten. Het kan zijn dat u geen gebruik kunt maken van de achteraf betalen methode. Vanwege uw privacy kan CheckFit hier geen actie op ondernemen. Bent u geweigerd en wilt u de reden daarvan weten? Neem contact met Billink. Dit kan per e-mail via info apenstaartje billink.nl

Achteraf betalen via Klarna

U heeft de mogelijkheid om achteraf te betalen. De organisatie Klarna regelt deze betaalmethode. Om gebruik te maken van deze methode vindt een toetsing plaats (kredietcheck). Van u zal gevraagd worden om naam, adres, postcode en geboortedatum in te vullen. Daarna volgt een kredietcheck. Klarna kan u weigeren op basis van de gegevens die zij hebben in combinatie met de door u ingevulde gegevens. Mocht u geweigerd worden dan kan uitsluitend Klarna u daar meer informatie over geven. CheckFit heeft deze gegevens niet, Uw gegevens zijn ten allen tijde beschermt volgens de privacywetgeving uiteengezet in AVG.
Bestelling geplaatst met de achteraf betaalmethode Klarna worden bij voorkeur aangetekend verstuurd. Klarna biedt de mogelijkheid om het factuurbedrag in 3 delen te betalen. 

Vragen over Klarna en de voorwaarden? Kijk op https://www.klarna.com/nl/ of bel met 020 – 80 82 852

Klarna logo