Betaalmethodes

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.

Het is mogelijk om te betalen met:
IDEAL (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
Achteraf betalen (alleen voor Nederlandse klanten)
Mastercard
VISA
MisterCash
Sofortbanking
PayPal
Bankoverboeking


Hoe lang duurt het voor jullie mijn betaling ontvangen en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bij betaling met iDEAL, creditcard, PayPal of achteraf betalen ontvangen wij de betaling direct. We versturen je bestelling nog dezelfde werkdag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn. 

Voor PayPal vragen wij €1,50 bijdrage in de kosten die in werkelijkheid een veelvoud zijn. Dit doen wij om dezelfde service en lage productprijzen ook in de toekomst te kunnen blijven waarborgen.

Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking, dan versturen wij uw bestelling nadat u het factuurbedrag heeft overgemaakt op het bankrekeningnummer van onze payserviceprovider Mollie. De verwerkingstijd na de betaling duurt doorgaans 1 tot 2 werkdagen.

Bij betaling achteraf wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd indien de producten op voorraad zijn. De betaling van de factuur wordt uitbesteed aan organisatie Billink. Zij geven u een betaaltermijn van 14 dagen. Na enkele dagen na deze termijn volgt een eerste herinnering en heeft u opnieuw 14 dagen de tijd om te betalen. Bij in gebreke blijven van consument is Billink genoodzaakt een incassotraject te starten. Het kan zijn dat u geen gebruik kunt maken van de achteraf betalen methode. Vanwege uw privacy kan CheckFit hier geen actie op ondernemen. Bent u geweigerd en wilt u de reden daarvan weten? Neem contact met Billink. Dit kan per e-mail via info apenstaartje billink.nl

Achteraf betalen via Billink (alleen voor Nederlandse klanten)

U heeft de mogelijkheid om achteraf te betalen. De organisatie Billink regelt deze betaalmethode. Om gebruik te maken van deze methode vindt een toetsing plaats (kredietcheck). Van u zal gevraagd worden om naam, adres, postcode en geboortedatum in te vullen. Billink kan u weigeren op basis van de gegevens die zij hebben in combinatie met de door u ingevulde gegevens. Mocht u geweigerd worden dan kan uitsluitend Billink u daar meer informatie over geven. CheckFit heeft deze gegevens niet, Uw gegevens zijn ten allen tijde beschermt volgens de privacywetgeving uiteengezet in AVG.
Bestelling geplaatst met de achteraf betaalmethode Billink worden aangetekend verstuurd. Mocht je het verschuldigde bedrag aan Billink niet op tijd overmaken dan is het mogelijk dan Billink extra (incasso)kosten in rekening brengt.

Vragen over Billink en de voorwaarden? Kijk op www.billink.nl of bel met 0900 - 04 000 31