Door de drukte bij PostNL kan de levering wat langer duren dan normaal. De uitwasbare FFP2 mondkapjes zijn weer leverbaar!
Corona-update:
Vanwege extreme drukte bij onze vervoerder PostNL is het tijdelijk niet mogelijk om een afhaallocatie te kiezen voor uw bestelling.
Weer leverbaar:
FFP2 uitwasbare mondkapjes. 95% bescherming tegen virussen!|
ACTIE!
25% KORTING OP ALLE ZACURATE SATURATIEMETERS!
Omron M7 Intelli IT AFib met indicator voor normale bloeddruk en detectie hartritmestoornis.
Daarom kopen bij CheckFit!
Afhalen op PostNL servicepunt vanwege lockdownmaatregelen tijdelijk NIET mogelijk!
PostNL bezorgt van maandag tot en met zaterdag (!) Let op: Het is nog steeds druk bij PostNL. De levering kan langer duren dan normaal.
Mondkapjes kopen? Bekijk ons aanbod
Zakelijk bestellen? Neem contact op voor de scherpste offerte! (Vanaf 2 stuks) tel: 010-8507600 of via info@checkfit.nl
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
E-mail: info apenstaartje checkfit.nl
Telefoon: 010-8507600
Correspondentieadres: Kerklaan 100, 2912LC Nieuwerkerk aan den IJssel
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).