CheckFit is aangesloten bij Webshop Keurmerk

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 3600 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Verzendkosten

Indien de orderwaarde boven de €40,- uitkomt en u maakt geen gebruik van Rembours dan is het verzenden van de order Gratis. Bij een orderwaarde onder de €40,- bedragen de verzendkosten voor zowel BelgiÎ als Nederland €4,95

Levertijden

Bestellingen geplaatst op maandag t/m vrijdag voor 17:00 worden dezelfde dag verzonden via PostNL en de volgende werkdag bezorgd met uitzondering voor bankoverschrijving (verzending na betaling). Bestellingen geplaatst vrijdag na 17:00 en in het weekend worden maandag verzonden en de volgende werkdag bezorgd.

Betaalmogelijkheden

Alle vermelde prijzen op de website zijn inclusief BTW voor Nederland en België.

Bij CheckFit betaalt u in een beveiligde omgeving via Ideal, MisterCash, SofortBanking, PayPal, Creditcard (Mastercard, Visa), overboeking en eenmalige machtiging.  

Retour sturen (herroepingsrecht)

U kunt een product binnen 14 kalenderdagen na ontvangst ruilen of retourneren (herroepingsrecht). Het product dient dan wel compleet te zijn en in oorspronkelijke verpakking te zitten (indien redelijkerwijs mogelijk). Deze 14 kalenderdagen bedenktermijn geldt uitsluitend voor consumenten. Als u gebruik wilt maken van uw recht op herroeping download dan het speciaal daarvoor bestemde formulier. Indien dit niet lukt neem dan contact op per email: info@checkfit.nl of telefonisch via 010-8507600. Na deze melding stuurt u binnen 2 weken de goederen terug. Eventuele kosten en het risico van het retour zenden zijn voor uw rekening.

CheckFit vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door CheckFit in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de klant CheckFit de herroeping meldt. Tenzij de CheckFit aanbiedt het product zelf af te halen, mag CheckFit wachten met terugbetalen tot CheckFit het product heeft ontvangen of tot de klant aantoont dat de klant het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. CheckFit gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de klant heeft gebruikt, tenzij de klant instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.

U ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Uitzonderingen herroepingsrecht

De klant is aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het behandelen van de goederen dat verder gaat dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Voor bepaalde producten in ons assortiment geldt dat er geen recht op herroeping is wanneer de verpakking verbroken is. Voor exacte informatie om welke producten kijk dan in de voorwaarden.

Garantie

Alle producten hebben een standaard fabrieksgarantie variÎrend van 1 tot 3 jaar. De fabrieksgarantie geldt naast de wettelijke garantie, U hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. U moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken.

Meer informatie over uw rechten als consument en onze plichten als verkoper vindt u door hier te klikken. Mocht een product defect zijn of gaan, neem dan contact op per mail (info@checkfit.nl). Afhankelijk van het product zoeken wij dan samen met u naar een passende oplossing.

Privacy Beleid

U kunt onze Privacy Beleid nalezen door hier te klikken.

Klachten

Hoewel wij er naar streven om het aantal klachten tot een absoluut minimum te beperken, willen we u toch vriendelijk vragen om uw ongenoegen - indien aanwezig - kenbaar te maken. Van elke klacht kunnen wij leren en onszelf verder verbeteren.

Klachtenprocedure:

  • 1. Stuur een mail naar info apenstaartje checkfit.nl
  • 2. Geef het onderwerp aan van de klacht zodat deze direct bij de juiste afdeling terecht komt.
  • 3. Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht
  • 4. Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden